elsenkirsteninsuriname.reismee.nl

2 weken verder...

Feigo bakra's

Hier eindelijk weer is een berichtje van ons, dit komt omdat we het druk hadden met niks doen en we vorig weekend niet waren weg geweest waardoor we niet zoveel nieuws te melden hadden.

We hebben het einde van de vaste tijd gevierd met onze moslimse taxichauffeur brian. Hij had ons uitgenodigt om thuis bij hem te komen eten en het te vieren. Het was erg gezellig en zijn vrouw had super lekker gekookt.

Van het weekend zijn we op trip geweest naar jodensavanna en blacka watra. Jodensavanna is een oude joodse nederzettin en blacka watra is een kreek daar in de buurt. We hebbe in onze hangmatten vlakbij de kreek geslapen. 's Nachts hebben we een jungletocht gedaan in de hoop nog wat dieren te zien maar helaas we hebben alleen veel kikkers en spinnen gezien (geen vogelspinnen). Tijdens deze jungletocht zijn we nog even op de savanna in slaap gevallen en toen iedereen weer wakker was zijn we maar terug gegaan naar onze hangmatten gegaan om daar verder te slapen. Ook was er tijdens deze trip een hindoestaanse man (40 jaar) hartstikke verliefd geworden op bakra els en als ze wilde mocht ze met hem mee naar Nickerie om daar op zijn plantage te gaan wonen

Tongue out
. Zo maak je weer is wat mee.

Kirsten dacht ook is haar haar in te vlechten zelf vond ze dit geen succes ook al zei iedereen dat het super leuk stond. Hier heeft ze 5 uur voor gezeten en na 3 dagen heeft ze het er weer uit gehaald.

We zijn door onze chauffeur die ons dit weekend op trip heeft gereden uitgenodigt voor zijn hindoestaanse bruiloft zaterdagavond. Hij trouwt dan met een Nederlandse vrouw waar hij 2 weken terug mee is getrouwd maar ze gaan het nu nog op de hindoestaanse manier doen. Echt super leuk dat we daar bij kunnen zijn

Laughing
!

We hebben inmiddels al weer 3 weken op chirurgie erop zitten. Het is heel rustig op deze afdeling waardoor er niet veel te doen is. Het grootste gedeelte van onze dag zitten we gaasjes te vouwen. Heel leerzaam

Undecided
. Els gaat nu weer 2 weken naar de OK en Kirsten blijft nog 2 weken gaasjes vouwen op chirurgie
Wink

Weer bedankt voor alle reacties is altijd leuk!!

groetjes els en kirsten

Daan

Hey schat! leuke foto's oh! jammer dat je die vlechten dr nie in heb gelate, had ik wel ns ff int echt willen zien :) .. nog 35 dagen :D
have fun daar nog! geniet er nog maar van en ik bel JOU vant weekend wel :)

love u, xxxxxxxxxxxxxxxxx - daan

jolanda

Hallo,

Superrrr dat jullie het nog steeds naar je zin hebben:-D. Els je moet niet meer van die arme oude mannetjes versieren hoor HAHAHA. Kirsten je haar zag er echt super uit!!!

dikke knuffel,

jolanda

Marianne en Willem

Hoi Els en Kirsten hoe is het daar. Zo te zien hebben jullie het nog steeds naar de zin. Hebben jullie nog inspraak op welke wijze de gaasjes gevouwd mogen worden! Grapje. Hoe gaat het met Petra en Kees, vermoedelijk is Kees gestoken door een of ander zeldzaam Surinaams insect of zoiets. Wat dat betreft is hem al het een en ander overkomen. Ik hoop het niet en genieten jullie van een leuke tijd samen. Groeten uit een druilerig Oost-Souburg

corrina

hey meiden en kees en petra,
nog een paar weekjes, dan komen je weer terug.
wel leuk he kirsten dat je ouders er zijn!!??!! kunnen ze je een beetje in de gaten houden. hier is het lekker droog op dit moment, we gaan zo naar de vossenjacht van de korfbal (je weet wel, het is herfstvakantie).
laat je kees en petra een beetje alles zien (vooral die vieze dingen zoals reptielen enz) dan willen ze vast nooit meer..........(hahaha)
groetjes en een dikke kus en tot over 4 weekjes

0ma en rinus

hoi kirsten en els wel mooi die vlechtjes is de koffer al terecht leuk weer wat te horen gr.kees en petra goed oppassen zegt oma en goed eten zyn er aardappels/ gr oma en rinus

carla

Hej meiden!!!

Klinkt en ziet er allemaal weer super gezellig uit!!!
En els had je moeten doen joh met die man mee gaan :P
Lekker op plantage werken hahaha nee hoor grappie!

veel plezier allemaal nog he ;)
xxx carla

ramon

hey els en kirsten,

gave verhalen hoor. Toch stonden de vlechten niet verkeed hoor Kirsten, en Els gaat wonen op een plantage? O nee toch niet :D

Jammer dat de chirugie afdeling niet zo heel veel is en veel gaasjes vouwen. Maar jah, leuke tijd nog daar en ik hoor nog wel van jullie,

groetjes,

ramon

Kees en Petra

Dat van dat haar van Kirtsen was echt leuk. Wij hebben dit nog net in het echt kunnen zien (en jullie lekker niet).
Een enkele schrijver zal ik teleur moeten stellen. IK HEB NOG NIETS OPGELOPEN. Geen steken van zeldzame giftige insecten of iets dergelijks, alleen een rood van de zon. Hier is het dus wel mooi weer. De koffer is er ook weer en we hebben een schitterden tijd gehad tot nog toe. Jullie horen ervan.

Oma,Opa & Jesper

Hier is alles goed met jesper max en het huis alles is prima. Alles goed bij jullie mooie reis gehad?
Ik logeer nu bij opa en oma net me spullen naar hier gebracht. Morge weer naar school en jullie nog lekker vakantie.
En Kirsten nog een paar weken en dan weer terug naar ARNEMUIDEN.
Groetjes van ons drieén

ha kirsten en els

wat een leuke avonturen beleven jullie daar.ha ha een man die verliefd op je wordt,zal wel een grappige gebeurtenis zijn.las dat jullie al gauw weer terug komen.