elsenkirsteninsuriname.reismee.nl

Terug naar het koude Nederland

Hoi iedereen!

Onze tijd in Suriname zit er alweer op. Deze drie maanden zijn echt heel snel gegaan.

We hebben veel geleerd van onze stage hier in Suriname. Alles gebeurd hier wel op een andere manier. In het begin was het heel erg wennen aan de Surinaamse werkwijze, maar we hebben snel geleerd hier mee om te gaan.

Eigenlijk zijn wij, in Nederland maar verwend met alle voorverpakte steriele gazen! Hier hebbenwe ondervonden dat alles gaasje voor gaasje wordt gevouwen.

We hebben mindere en leukere dingen meegemaakt tijdens de stage. Maar ondanks alles hebben we echt een super tijd gehad

Laughing
!

Vanavond vliegen we weer terug naar het koude Nederland! Aan de ene kant heel leuk om iedereen weer te zien en onze foto's en verhalen te laten zien en vertellen. Maar aan de andere kant ook jammer doordat je hier een super periode hebt gehad en dat je dat nu weer achter moet laten.

Als laatste willen we iedereen bedanken voor de kaarten en leuke reacties op de site! Het was altijd weer leuk om jullie reacties te lezen! Echt super!!

Laughing

Nou, voor onze klasgenoten.. tot dinsdag!!!

Groetjes Els en Kirsten