elsenkirsteninsuriname.reismee.nl

De vakantie is begonnen!

hallo iedereen

Hoe is het in Nederland? We hopen stiekem dat het heel koud is en jullie al in je winterjassen lopen en wij dan kunnen zeggen dat het hier zo warm is dat we eigenlijk heel de dag in onze bikini zouden kunnen lopen

Tongue out

We hebben afgelopen week weer heel wat meegemaakt.

Els is vorig weekend haarmodel geworden. Er waren Amerikaanse kappers in Paramaribo, Zij zouden op een podium gaan demonstreren aan surinaamse kappers hoe je bepaalde kapsels kon knippen. Deze amerikaanse kappers hebben miss USA geknipt en ook de modellen voor milaan fashion week. Via via was els bij hun terecht gekomen en hebben ze gevraagd of ze hier aan mee wilden doen en duswas ze samen met nog 4 andere vorig weekend model en krijgt ze een gratis kapsel die normaal 100 euro zou kosten

Laughing

We zijn deze week alle 2 geslaagd voor onze salsacursus Semi 1. We zijn nu dus gevordert in salsadansen!

Onze stage zit er alweer op. We hebben allebei een voldoende gekregen voor onze stage, waren heel positief. We hebben het echt heel erg naar ons zin gehad in het ziekenhuis. We hadden leuke momenten en mindere momenten maar ondanks dit was het echt een super stage en we hebben nog geen moment spijt gehad dat we voor deze stage hebben gekozen

!

Onze vakantie is nu begonnen. We vertrekken morgen tot zaterdagavond naar blanche marie en avanavero. Bij blanche marie gaan we dorpen bezoeken en naar de watervallen. Avanavero was 30 jaar gesloten i.v.m de binnelandse oorlog, die isinmiddels afgelopen. WIj zijn nu de eerste die hier met een tour naar toe gaan. Wij gaan dit gebied samen met de gids opnieuw verkennen, kijken hoe het er nu uit ziet. We weten dus absoluut niet wat we tegen gaan komen. Word echt survivallen, zoals zelf kampvuur maken, in hangmatten langs kreken slapen en onder watervallen douchen

Laughing
. Echt super gaaf! Hebben er echt super veel zin in. We zijn straks echte Jane's en wie weet heeft els een leuke Tarzan ontmoet
Tongue out

We ze zullen aan jullie denken als jullie door storm, regen en wind naar jullie werk/stage/school fietsen en wij lekker in het zonnetje onder de watervallen zitten

Wink

We zullen dan weer wat leuke foto's op de site zetten want hebben nu niet zoveel bijzondere foto's.

bosi en brassa els en kirsten

rinus en oma

heel goed dat julle stage goed was leuke vacantie toegewenst en tot ziens in holland daaag oma rinus

Kees en Petra en Jesper

Ha meiden. Als jullie dit lezen zijn jullie net terug van ik hoop weer een heel leuke trip. We zijn benieuwd naar alle verhalen en foto's. Nog veel plezier de laatste dagen van jullie vakantie. Geniet nog maar van het mooie weer.
Groetjes

nimra

hoi kirsten en els
nu is eindelijk begonnen waarvoor jullie naar suriname zijn gegaan (vakantie) :D
goed om te horen dat jullie een voldoende hebben gehaald, en dat je er geen spijt van hebben :)
geniet nog lekker van de vakantie en het mooie weer.. want het is hier al waterkoud brrrr

groetjes nimra

carolien brasser

ha els en kirsten,wat spannend gaan kamperen aan het water enz,geweldig dat jullie een voldoende hebben gekregen.deze ervaring pakt niemand jullie meer af.succes met de terug reis.tja hier is het echt najaars/winter weer

Nadine

Hee Els en Kirsten,

Nog 1,5 week en dan komen jullie alweer terug ongeloofelijk wat is het snel gegaan. Geniet nog van jullie laatste dagen en alvast een goede terug reis. Morgen is alweer de eerste school dag haha. Tot snel!

Liefs, Nadine

Huub

Hoi Meiden,

Hoe is het daar zo? Letten jullie een beetje op Gertrud!
Hahah... Jullie moeten nog 1,5 week toch? Of gaan jullie ook al een vrijdag weg? Geniet er nog maar ff van, want hier in de Netherlands is het niet zo'n lekker weer oor:P

Groeten, Huub

Daan

Hey schatje, ik ben kittug benieuwd naar de fotooos van je laatste trip, wanneer komen deze op je site? :)

nog ruim een week en dan zie ik je gewoon weer!!! ik kan nie wachten!!!!!!

love u very much

dikke kus! en groetjes an els ;)

xxxxxxx

daan