elsenkirsteninsuriname.reismee.nl

Colakreek

Hallo iedereen.

We hebben onze laatste week op de verloskamer erop zitten. We hebben het hier erg naar ons zin gehad

Laughing
en we vinden het jammer dat we weg moesten. We hebben vandaag onze eerste dag op de OK gehad. Kirsten heeft gelijk een gruwlijke beenamputatie gezien waarbij er een stukje bot haar kant op vloog
Surprised
. Verder was het wel een leerzame operatie.

De afgelopen week hebben we ook weer veel dingen ondernomen. Zo zijn we naar de Paramaribo Zoo geweest. Je kunt je hier een parkje bij voor stellen met een paar slangetjes en een tijgertje, heel indrukwekkend

Tongue out

We hebben onze salsalessen gehad en worden steeds beter en donderdagavond zijn we onze salsa gaan oefenen in de havana lounge. Zaterdag gingen we naar colakreek. Lekker relaxen in onze hangmatten en lekker zwemmen in de rivier.

Komende week gaan wij budget shoppen omdat we te veel srd uitgeven. Zo gaan we voortaan met het gammele busje voor 1,50 srd naar de stad in plaats van 8 srd met de taxi. Voor de mensen die het nog niet weten 1 srd is gelijk aan 0,25 eurocent maar alle beetjes helpen

Wink

En als laatste willen we iedereen even bedanken voor alle leuke reacties, is echt leuk om allemaal te lezen.

groetjes els en kirsten

jolanda

hey,

foto's zien er weer super leuk uit! succes allebei op de OK:-) hoop dat er niet nog meer stukjes bot jullie kant op vliegen(hihi).

liefs,

jolanda

corrina

hey dames, leuk hé zo'n ziekenhuis. je moet je camera in de aanslag houden, kun je nog een leuk filmpje maken voor thuis. (E.R. - Saw) enz
nou nog veel plezier daarzo. en lekker goedkoop gaan shoppen (of een boek gaan lezen-kost helemaal niks)
nu nog geen aapjes kopen hé voor de terugreis!!
dikke kus

ivonne

hoi meiden
succes op de OK
demonstreer het thuisfront straks de dansen
ziet er leuk uit
groetjes liefs

Alicia

Heej Kirsten, super bedankt voor je kaartje echt tof! Ik wil je er graag 1tje terug sturen maar helaas heb ik geen adres (hint hint) Nou je krijgt de groetjes van m'n ouders! xx Alicia

petra

hoi els en kirsten
zullen jullie niet flauw vallen daar op de ok
veel succes

Jesper..

Lekker gierig jullie..
2 euro betalen voor de taxi..
ik moest zaterdag 46 euro betalen voor de taxi..
haha
Veel succes(Y)

carolien brasser

wat een ervaring,tjee een stukje bot.dat een eigen leven ging leven.gelukkig wel een leerzame ervaring

David & Carla

Hey zussie,
Hier gaat alles goed hoor ;)
Weer is wisselvallig dan weer warm en dan weer echt herfst :S
Stom van je mobieltje ook al kan je der zelf niks aan doen wel jammer hoor :( (dat arme mobieltje helemaal alleen (samen met de dief) in suriname) :P:P:P

Hou van je
Groetjes Carla en david en david houdt ook wel van je hoor ;):P

Marianne en Willem

Leuke site, mooie foto's grandioze ervaring voor jullie
Nog veel plezier daar en groeten uit Oost-Souburg

Marieanne en Willem