elsenkirsteninsuriname.reismee.nl

Brownsberg en stone eiland

Hallo iedereen

We hebben onze 2e stage week er alweer opzitten. We hebben het nog steeds erg naar ons zin op de afdeling. Els heeft van de week 3 nachtdiensten gedaan en kirsten gaat volgende week 3 avonddiensten doen.

We hebben van de week ook onze eerste salsalessen gehad

Laughing
. Dit bevalt ons goed.De meeste huisgenoten gaan ook mee naar salsales, marieke, gertrud en beatrijs ook dit is een gezellig groepje.

Dit weekend hebbenwe eentripgedaan naar brownsberg en stone eiland. Op brownsberg zijn wedoor de jungle naar 2 watervallen geweest, dit was prachtig om te zien! We zijn ook naar de top van brownsberg geweest en vanaf hierhadden we een mooi uitzicht op het stuwmeer. Daarnahebben we met onze gammele bus onze tocht over de hobbelige wegen voort gezet naar stone eiland. Op stone eiland hebben we een nachtelijke jungle tocht gedaan, helaas zijn we niet echt wilde dieren gekomen. Wel veel geluiden van brulapen (Dan denk je dus echt dat er een kudde olifanten op je af komt, wat een geluid maken die apen

Surprised
). We hebben op stone eiland overnacht en de volgende dag zijn we met een bootje het stuwmeer op gegaan en zijn we naar een waterval geweest en daar konden we ook op piranha's vissen, helaas hebben we er maar 1 gevangen. Voor vertrek zijn we nog even in het stuwmeer wezen zwemmen en toen was het weer terug naar huis.

Groetjeskirsten en els

jolanda

je bent in een stuwmeer gaan zwemmen, waar piranha´s zaten!!??

jenny

Heb je misschien last van de warmte wie gaat er nu zwemmen in een meer met piranha's je haar is wel heel erg leuk.

Emmy

Hoi ik zit even op jullie site te kijken, ziet er erg leuk uit zeg, jullie vermaken je jezelf geloof ik wel;) nog veel plezier!! groetjes

Kees en Petra

Ha meiden.

Leuk al die foto van jullie uitstapje. Nog iets van 1 dag op de kraam en dan op naar de volgende afdeling. We hopen dat het even leuk en leerzaam zal zijn als op de kraam.We blijven jullie op de voet volgen. Veel plezier daar.

oma en rinus

hoi kirsten en els ik lees jullie berichtjes aan oma voor dat vind ze erg leuk ik ook trouwens het ga jullie goed gr oma en rinus

ome lieven en tante tonny

hoi kirsten en els,
hoe is het ermee? hier gaat alles goed...aanstaande dinsdag 16-9 gaan wij naar den haag, (prinsjesdag) in dracht! dus we zullen nog wel een foto op de hyves zetten! zou je ook graag meewillen? dan kom je maar, de bus vertrekt om half 8 vanaf de mediamarkt
groetjes uit het prachtige zomerse en lieflijke arnemuiden

Suzanne

Heeej Els (en kirsten)

Wat een geweldige dingen heb je gedaan! Het lijkt me een geweldige ervaring!
Ik ben ook druk met stage, maar bevalt niet zo super hoor! Maarja.. komt wel goed..
Ik hou jullie site in de gaten!
Veel plezier nog!!

Liefs Suzanne