elsenkirsteninsuriname.reismee.nl

Druk weekend

Hoi iedereen.

We hebben de afgelopen dagen veel gedaan. Op vrijdag moesten we nog een paar uurtjes stage inhalen. We hebben alle twee weer geholpen bij de bevalling. En we konden de zorg voor de baby bijna zelfstandig uitvoeren.

'S avonds hadden we een etentje waarbij we uitgebreid hadden gekookt voor Gertrud, Marieke en Beatrijs. Was erg gezellig.

Daarna zijn we met nog een paar huisgenoten gaan tai boksen. We bleken hier wel talent voorte hebben

Laughing
.We kregen les vanDean en Edward,hij heeftvorig jaar het kampioenschap tai boksengewonnen. Daarna zijn we met zijn alle naar Zsa Zsa Zsu geweest. Dat is een discotheek waar heel veel bakra's (blanken)komen.

Zaterdagmiddag zijn we naar een dansmarathon geweest. We hebben daar meegedaan aan een Workshop hip hop dansen. 'S avonds zijn we naar een tai boks wedstrijd geweest. Waar we voor waren uitgenodigd door Dean en Edward. Dit was leuk om een keer te zien.

Groetjes kirsten en els

leonie

echt super meiden wat jullie allemaal mee maken.
ik ben wel een tikkeltje jaloers...
behalve dan helpen bij bevallingen;)

groetjes...

Nadine

He Meiden,

Jullie hebben echt al veel gedaan ziet er echt gaaf uit allemaal! Gelukkig dat het allemaal goed gaat. We mailen nog.

Liefs, x Nadine

Carla & David

Hoi els en kirsten.
Echt super leuke foto's joh ;)
Ziet dat jullie het echt naar jullie zin hebben :)
Veel plezier en succes nog daar in het verre westen :P

Dikke kus carla en david

Daniel

Aiai Kirs.. taiboksen? straks kan ik je nie meer aan! =)
haha, leuk ohr! als die kampioen taiboksen ns een keer in nederland is en een ECHTE tegenstander wil, komt ie maar ns langs de helmkruidstraat.. ow! =)

veel plezier daar nog schatje! doei doei xxxxxx daan

ramon

hey els en kirsten,

gaaf hoor, dat tai boksen, das dus geen mot meer met jullie vragen :D

na maar goed, gaaf hoor. En ik zie dat je nieuwe foto's heb van de slang, wat is die groot zeg.

En jullie hebben gekookt, lekker hoor, moeten jullie mischien ook maar doen als jullie terug zijn voor ons allemaal :D

Heel veel plezier daar nog, en ik wacht op jullie nieuwe verhaal.

groetjes,

ramon

Sas

Haa kirs en els!
Ik zal ook nog is reageren op jullie berichten.
Echt super leuk om alles te lezen! Wat een ervaring zeg:)
Gelukkig gaat het allemaal goed!

Heel veel succes verder!

saskia

Kees en Petra

Hallo Kirsten en Els.
Volgens ons hebben jullie waarschijnlijk weer een leuk weekend gehad. We hopen de foto's van jullie uitstapje vlug te zien. Morgen weer aan het werk Dit is als het goed is jullie laatste week op de kraam. Op naar de volgende afdeling.
Veel succes daar.

Kees en Petra

corrina

hey meiden,
volgens mij gaat het super met jullie daar in de rimboe!
maar kirsten, je hebt toch al een zwemdiploma, zie ik je zitten in een bootje met een zwemvest aan! werk ze vande week en tot over 9 weekjes....
dikke kus en de groetjes uit het mooie arnemuiden