elsenkirsteninsuriname.reismee.nl

Eerste stage dagen!

Hallo iedereen,

Hier weer een berichtje uit het zonnig Paramaribo

Cool
. We hebben een gesprek gehad met de hoofdzuster en we zijn ingedeeld op de volgende afdelingen. 3 weken verloskamer, 2 weken OK, 3 weken chirurgie en 2 weken eerste hulp. Super leuk dus!

We hebben onze eerste paar dagen op de verloskamer er op zitten, We hebben alle 2 al de nodige bevallingen gezien en mochten hierbij assisteren zoals de baby opvangen, uitzuigen, wassen van de baby en controles uitvoeren bij de baby

Laughing
. Het is echt een super mooie ervaring ommee te helpen een babyop de wereld te zetten.!

Het was voor ons even een omschakeling omdat het in een surinaams ziekenhuis heel anders werken is als in een nederlands ziekenhuis, Maar hier zijn we inmiddels aan gewend en het gaat steeds beter.

Voor ontspanning hebben we ons met de andere huisgenoten ingeschreven voor salsales op dinsdag en vrijdag. Verder gaan we 6 en 7 september naar Tonka eiland. Hier krijgen we een nachtelijke jungle tocht, we gaan op piranha's vissen en we gaan een bergtocht maken naar de watervallen daar

Laughing
.

groetjes els en kirsten

Reacties

Reacties

Stephanie

Hooi Kirsten!!!!
Echt leuke verhalen, je wilt daar togh niet blijven he?? ik kan je niet missen hier! maar ik vind het echt knap van je dat je dit allemaal doet! ben trots! :P maare.. ik ga zeker al je verhalen lezen want ik vind het echt leuk om te weten wat je allemaal mee heb gemaakt..
heel veel plezier daar meis en ik laat snel wat van je horen! kga je smse! (K) love you!!
Stephanie x x

Leinko

Hoi Kirsten, ook in Ritthem houden wordt je gevolgd;). Ik lees dat je het erg naar je zin hebt, leuk dat je zo goed kan wennen. Ik ga het allemaal in de gaten houden

Groeten leinko

carolien brasser

he kirsten,
wat leuk om te lezen dat je het er leuk heb,geniet van de verhalen en foto's

jolanda

allo,

leuke te horen dat het in het ziekenhuis goed gaat, wat gaaf dat je gewoon geholpen hebt bij een geboorte:-) Veel plezier met al die uitstapjes klinkt echt super leuk.

X

Ilse

He Els,
Ik denk dat ik me niet had aangemeld met mijn emailadres want zag dat je al 3 berichten had geplaatst!
Goede verhalen gelukkig. En al redelijk gewend! Klinkt allemaal erg bekend, krijg echt weer heimwee ;)
Ga je salsadansen bij Broki? En Tonka-eiland is zeker de moeite waard. Ik heb daar geslapen in een heel groot hout huis, soortje villa kakelbond van Pipi Langkous! Erg mooi eiland!
Geniet ervan! En succes met je stage! ;)
Liefs (bosi en brasa) Ilse! xx

christel

heej heej!
Wat een verhalen;) echt fijn om te horen dat het allemaal goed gaat! En nog steeds naar je zin ook daar? Zo leer je wel echt vanalles hé, zown bevalling lijkt me ook apart! Moet je maar is vertelle als je thuis bent ohr:) Hier hadden we wel 2 dagen mooi weer:P Dat zit bij jou beter zker?;) Nou suc6 nog, misjee! xx christel

Ilona

Haayy anniee !!
houdt iemand anders daar ook je tassie voor je vast ;)
site is echt leuk om te bekijken met leuke verhalen en foto's en leuk om te horen natuurlijk dat je het daar naar je zin hebt
veel plezier en succes daar he en maakt nie te gek :P
xxx kareltje

rianne

nou daar zit je dan of liever gezegt loop je de longen uit je lijf om alles bij te houden.
je zit er nog tot december hoor meid.
ik zie wel dat je je vermaakt.
is het nou veel anders als hier of bijna het zelfde als in een nl zh.
ik hoor je wel.
hier alles oke

Carolien

Hallo Els en Kirsten!

Ik was jullie site kwijt, maar heb hem gelukkig kunnen vinden op hyves.
Jullie hebben al veel leuke dingen meegemaakt lees ik!
Veel plezier hoor,
groetjes xxx Carolien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!