elsenkirsteninsuriname.reismee.nl

Weekend Paramaribo..

Hallo iedereen.

We hebben het hier erg naar ons zin

Laughing
. We zijn vrijdag naar het ziekenhuis geweest voor een kennismaking. Het was even moeilijk om aan alle nodige informatie te komen, maar deze hebben we gekregen en we kunnen maandag beginnen.

Nou, bij deze willen we jullie alvast vertellen dat het niet verstandig is om ons kaart te laten lezen! Want dat gaat zeker mis! Want het is normaal 10 minuutjes fietsen om bij het ziekenhuis te komen, maar wij doen er door het geweldige kaartlezen van ons er minstens een uur over

Surprised
. Terugweg idem dito!

Vrijdagavond zijn we met onze klasgenoten, die verderop in de stad zitten naar 't vat geweest. Dit is een cafe waar heel veel Nederlanders komen. Het is best fijn om weer even onder de Nederlanders te zijn, want als wij hier als blanke vrouwen over straat lopen hoor je alleen maar: 'Psst Psst', door de jongens hier.

Zaterdag zijn we ook weer met onze klasgenoten naar white beach geweest. Dit is een mooi wit strand met palmbomen en gezellige hutjes. Hier konden we lekkerrelaxen voordat we maandag in het ziekenhuis met onze stage beginnen.

Naast onze grote vriend de anaconda ( uitleg zie foto) hebben we ook onze Harry! Dit is een echt lief schildpadje die altijdeven komt kijken als we zitten te ontbijten.

Laughing

We zijn erg benieuwd hoeonze eerste stagedag gaat verlopen. Jullie horen ervan!

Groetjes Els en Kirsten

jolanda

haha, waar kwam die anaconda vandaan dan? Helemaal na afrika en geen slang gezien en in suriname staan ze naast de deur:-P
succes allebei maandag op je eerste stage dag!
Hebben jullie nog een adres van daar want die heb ik niet.

liefs,

Alicia

Heej Kirsten! Nou je eerste slang heb je dus al gezien ;) en zo te zien aan je gezicht viel het wel mee! Veel succes morgen met je eerste dag in het ziekenhuis.. x Alicia
ps: als je je surinaamse-nummer al weet laat mij die dan ook eventjes weten ;)

Matthias

Soo kirst, ziet er tof uit man, haha, zeker die slang :) en kd8 dat je zei dat t kutweer zou zijn bij aankomst?
Vind t wel iets voor jou een uur te doen over 10min fietse ;)
succes maandag he, we'll keep in touch
x

ramon

hey Els en Kirsten,

Jullie eerste slang gezien :D Gelukkig was de zig zag tactiek van Els niet nodig en zat ie in een kooi.

Wauw, wat een strand, lekker weer enzo, bij ons is het maar bagger weer hoor.

Dus jullie mogen maandag beginnen, leuk joh. Ben benieuwd naar julllie eerste dag.

groetjes,

ramon

Nicole

Heej Kirsten (en els)
wauuw mooi zeg allemaal!!
heb net de foto's zitten bekijken!
en super dat jullie zulk mooi weer hebben!
veel en veel beter als hier haha
lijkt nergens op het weer hierzo!
echt bagger!:P
nOu jullie hadde vandaag jullie eerste
stage dag ben benieuwd hoe dat is gegaan!
Zal vast wel goed wezen!:D
nou daaag!(L)

Bianca Boonman

He hallo,

Nou ik lees dat jullie er zijn. Gaan jullie ook nog wat doen? Want die foto s laten van alles zien, behalve werken!! hahahaha..................
Hoe is het met de kakkerlakken? Pissebedden in je bed? Of is het daar beter als thuis!!!
Nou veel succes daar, enne......wat er ook gebeurt; ALS JE HAAR MAAR GOED ZIT !!!

Toedeloe!

Annemieke

ooooh meiden, ik krijg weer helemaal de kriebels!! Ben jaloers op jullie! Ik wil ook weer haha!! Jullie hebben het vat dus ook al gevonden, daar hebben wij ook heel wat drankjes en hapjes verslonden haha. Hebben jullie je fiets bij fietsen in suriname gehuurd? anders moet je etto maar de groeten van mij doen! Heb je nog een andere simkaart gekocht kirsten? Nou geniet ervan want voor je het weet is het weer voorbij! Succes op jullie stage!

Liefs Annemieke

Bram en Aline

Hoi Kristen. Wij hebben je veslagen gelezen op je weblog. Jullie hebben het dus goed naar de zin en met mooi weer kan niet veel meer verkeerd gaan. Wel gezellig dat jullie daar ook nog Hollanders ontmoeten. Leuke foto's ook van je 2 nieuwe vriendjes. Geniet ook maar zo veel jullie kunnen naast de stage uren want het is zo weer voorbij en zijn jullie weer terug in dit koude kikkerlandje. Veel succes met de stage en het koken.
Groetjes de buren

Roos

Die hangmat lijkt mij ook wel wat....
Is de poortwachter al verkocht?
Ben benieuwd naar jullie stage-ervaringen.
Het miezert in Goes, dus ik denk dat ik ook maar naar Paramaribo kom. Ik neem genoegen met een slaapzak op de vloer.
Liefs en groetjes, veel plezier en dikke zoenen.

ome lieven en tante tonny

hey kirsten (en els)
hoe is het met jullie? hier alles goed, geen mooi weer zoals de rest van de zomer.....we gaan jullie volgen via de site
dikke kus ome lieven en tante tonny

rinus en oma

oma en rinus vinden het leuk om je belevenissen te volgen het ga jullie goed kirsten els daaag