elsenkirsteninsuriname.reismee.nl

Klaar om te gaan!

Hallo allemaal..!

Hier ons eerste berichtje. Om precies te zijn nog 34 dagen voordat we naar Paramaribo vertrekken! We hebben er super veel zin in. We kunnen niet wachten om in het vliegtuig te stappen

Laughing
!!!

Onze voorbereidingen zijn niet allemaal vlekkeloos verlopen. Zo hebben we alle twee wat 'rare' ervaringen gehad met de MRSA-kweek.

Surprised
Maar gelukkig zijn we alle twee MRSA vrij verklaard..!

Ook had Els een afspraak bij de GGD, maar kwam vervolgens niet opdagen..! Uiteindelijk hebben we alle twee onze nodige inentingen gehad.

Ook is Kirsten een snelcursus koken aan het volgen.. Of ze hier thuis blij mee zijn.. dat weten we niet. En of Els hier uiteindelijk blij mee zal zijn, moet ook nog blijken..

Tongue out
Maar ze doet dr best..!

In Paramaribo verblijven we in een Guesthouse in de Franchepanestraat. Dit is 10 min van het ziekenhuis en 10 min naar het centrum.

We zijn veel leuke dingen van plan om te gaan doen in Suriname, zoals bij de indianen verblijven en salsales volgen. Of we hier talent voor hebben moet nog blijken

Laughing
!

Uiteraard hebben we natuurlijk ook veel zin om stage te gaan lopen.. Want daar gaan we natuurlijk voor! We willen stage lopen op de; spoedeisendehulp, OK en dekraamafdeling. Als dit kan zou dat echt super zijn

Laughing
.

Als laatste willen we Anne, Nimra en Annemieke bedanken voor alle tips en adviezen! Hier hebben we echt veel aan gehad! Dus bij deze BEDANKT!

Ons volgende berichtje zal vanuit Suriname komen! We houden jullie op de hoogte!

Groetjes Els en Kirsten!

Reacties

Reacties

Carolien

Echt super leuk dat jullie naar Suriname gaan!Ik zou ook proberen om te gaan paardrijden als ik jullie was, want Els heeft hier echt veel talent voor;)

Groetjes, Carolien

Maaike

Hee meiden,

Ziet er goed uit, die site van jullie!
Maarre... waarom nemen jullie geen RSS op deze site? Dan is het wat makkelijker voor mij om jullie te blijven volgen!

In ieder geval veel plezier daarzo!

Gr.Maaike

P.S. Kirsten, je kent me niet, maar Els kent me wel, haha!

Leonie

heej,

super leuke site hoor ziet er goed uit.
en veel plezier
als zullen we jullie wel gaan missen
naja ik kirsten dan:)

groetjes

Ramon

Heey,

leuke site joh.
Super, jullie gaan naar Suriname.
Wat een probleem zeg al die vaccinaties, moet er niet aan denken al die injecties.

Maar alles is nu goed?

Ieder geval kzal jullie wel missen hoor.
Hoop dat jullie daar ook msn hebben ofzo
Ksla de site meteen op tussen favorieten zodat ik elke dag kan checken.

Groetjes,

Ramon

Carla

Hej,

Super dat nu bijna alles is geregeld en wat een problemen met die mrsa zeg :S
Heel veel plezier alvast!
Hoor hier thuis elke dag hoeveel dagen het nog zijn, hier is els druk bezig met aftellen :P
Super veel plezier!!!!

Greetzzzz Carla (zussie van els)

Anne

Hey meiden!!
Echt superrr veel success daar!
Weet zeker dat jullie het naar je zin gaan hebben!!
Et is echt zoooo gaaf daar! Ben stiekum jaloers op jullie zeg... ik zou zo mee gaan...!! Geniet echt van elke dag!!! ik las dat jullie op de ok willen stage lopen, en nog meer, doe ze de groetjes daar! Als ik jullie was zou ik ook nog op de verloskamer stage lopen!! Dat is ook echt heellll gaafff!! je mag echt babytjes opvangen en dan moet je allemaal handelingen doen, echt superrr leuk, dat waren mijn leukste weken daar!! Succes met de hitte.... als jullie uit het vliegtuig stappen snap je wat ik bedoel...!! Ik zou zeggen, geniet op overbridge, white beach, schilpaddeneiland, en doe heeeel veel tripjes!! Wij hebben elk weekend iets leuks gedaan, zou ik ook zeker aanraden!!!

Een goede reis, en ik blijf op de hoogte van jullie stukjes!! Regelmatig doen hoor :P!! Is heel leuk voor het thuisfront!!

groetjes Anne

Justin

Ey Meiden,

Succes daar en veel plezier. Ik verwacht veel foto's! Oh en de site ziet er aardig uit. Kirsten, ik zie je weer in het nieuwe jaar.

Groetjes,

Justin

Je nichje Anouk

Hoi Kirsten al grote spinnen gezien ik wel in de dominicaanse republiek. Mama heeft tegen een hele grote pad geschopt maar mama geloofde het eerst niet maar toe zach ze die pad en schrok ze heel erg.
Wij hebben vier keer paardgereden het was wel wat anders dan in Nederland je beugels moeten veel langer en je teugels in een hand.


Groetjes,

Anouk

Lilian

Hey Els,

We zijn nu mijn vakantie foto´s aant bekijken.
Maar over 3 maanden ben ik jou foto´s aant bekijken!
Veel plezier!

Groetjes!

Nadine

Hee Els en Kisten,

De site ziet er netjes uit hoor! Wat gaat het toch allemaal snel over 2,5 week dan gaan jullie er al heen! Ik ga de site goed bijhouden en ben heel erg benieuwd hoe jullie het daar gaan krijgen!

Liefs, Nadine

nimra

hee els en kirsten
echt heel leuk dat jullie een site bijhouden :)
ik wens jullie heeel veeel plezier en suc6..
gewoon lekker elk weekend uit eten gaan, lekker op stap gaan, veel tripjes doen.
en natuurlijk stage lopen :)

de ok is echt gaaf, daar heb ik 2 weken stage gelopen, je ziet echt zo veel en je kan veel leren.. doe de hoofdzuster de groeten maar :D

heeel veel plezier

groetjes nimra

ps: laat ze veel aftekenen :D

Marjolein

He meiden,

Nu komt het echt dichtbij he!
Leuk zo'n site! Ga ik zeker vaak op kijken!
Heel veel plezier! En tot snel dan maar weer..

Xx Marjolein

jenny

Hee meiden nog even en dan gaan jullie echt, Nu els we hebben het er al een beetje over gehad ik wens jullie een super tijd toe daar in dat verre land en wees een beetje voorzichtig daar maar dat zal wel lukken heel veel plezier en dat jullie wensen uit mogen komen betreft het stage lopen en we houden wel contakt via de mail he. groetjes jenny en de rest van de koriander.

Jesper

Eeejj Kir&Els..

nou nog een paar daagjes en dan naar Suriname..:D
Leuk dat jullie nu zo'n site hebbe waar jullie vanalles opzetten hoe het gaat daarzo..
Maarja heel veel plezier en geluk daarzo in Suriname..

Groetjess
Jesper..

ps: ik hou de site wel bij hoor kir:P

corrina

hey meiden,
ben van plan om heel jullie reis te gaan volgen...vanaf de computer...veel plezier in suriname en kirsten 'niks mee terug nemen hé" behalve kadootjes voor de familie!!
veel plezier en een goede reis

nimra

hee
hopelijk hebben je wat aan die post zegels!
nog ff een tip. probeer een obductie te zien, dat is echt super interresant!

heel veel plezier en suc6 met alles

groeten aan zuster Mavis Marman en Bisnajac

Nicolee

Heeej kirsten (en Els)
nouu cOllega veel plezierr!
en hOop je snel weer op t werk
te zien:D
ik ga zeker je site volgen om te kijken
wat je daar allemaal gaat mee
maken ben heel benieuwd!
Veel succes!!
Groetjes xx

rianne

heel veel plezier in Suriname. ben wel een beetje jaloers met al dat lekkere eten daar. geniet ervan en ik zie je als je terugkomt wel weer.

Roos

Hallo daar,

Ik heb je net nog even gezien en nu is het bijna zo ver! Goeie reis en heel veel plezier.
Liefs en groetjes, Roos.

ivonne

he jullie zitten nu in het vliegtuig. hopelijk zakt de spanning nu. heel veel succes met jullie stage en geniet maar veel van je tijd daar in Suriname.

Tante Richard

Heey Kirs!

Fijn gevlogen? Ik dacht dat ik ver weg zat in Amsterdam maar volgens mij ben jij toch echt verder van huis;)
Weet je nou al waar Suriname ligt btw?:p

Groetjes & veel succes!

David

Hey,

Mooi dat de reis goed is verlopen.
Geniet van deze werkvakantie en maak er een mooie stage van.
Tot over een paar maandjes.

Grtz, David

Daan

Hey Kirs! gelukkig ben je veilig aangekome en valt t allemaal mee :) plus nog ns lekker weer..!! straks wil je helemaal nie meer naar huis ;-)

ik ga je hartstikke veel missen deze 3 maanden mah we belle/smse/schrijve en maile lekker veel :)

heel veel plezier daar!
dikke kus,

Daan
en groeten aan Els :)

corrina

hey meiden,
bedankt voor de update, was een beetje benieuwd of jullie er waren (hahahaha)niet te lang in het zonnetje zitten.
dikke kus uit arnemuiden

Nadine

Hee Meiden,

Gelukkig zijn jullie goed aangekomen en is alles naar jullie zin! Heb nog wel aan jullie gedacht hoor! Nu de omgeving een beetje verkennen en ben benieuwd hoe het straks is in het ziekenhuis.

Nou Els, de wedstrijd van gister was niet bijzonder hoor we hebben verloren haha. We moeten nog een beetje op elkaar in spelen. Maar wel weer heel leuk zo wedstrijd!

Heel veel plezier daar!

Liefs, Nadine

ivon

he lieve meiden wat een mooie woonplek om drie maanden te vertoeven. Prachtig om in z´n huis drie maanden daar te wonen.
foto´s zijn erg leuk. succes maandag met de opstart van jullie stage. we denken aan jullie
liefs van ons allemaal

oma Ina en opa Daan

Hoi Kirsten.
Fijn dat je het zo naar je zin hebt.
Al spinnen gezien?
Weet je de kortste weg al?
Als we de foto"s zien is het daar erg mooi ook juli huis.
Liefs opa en oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!